کد خبر: ۷۹۵۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

تصاویر| صحافخانه همدان

هر ساله با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، تکاپوی مردم برای خرید لوازم‌التحریر بیشتر می‌شود. دانش آموزان با خرید نوشت افزار و کیف و کفش و لباس فرم خود را برای رفتن به مدرسه و آغاز فصل مهربانی آماده می‌کنند. پدر‌ها و مادر‌ها با در دست داشتن دستان فرزندانشان با وسواس به بازار‌ها آمده و اقلام موردنیاز کودکانشان را انتخاب کرده و پس از خرید به خانه می‌برند. هر ساله در نیمه شهریورماه و اوایل مهر افرادی سودجو و فرصت‌طلب برای ورود به بازار، حداکثر استفاده را برای جایگزینی جنس ایرانی به جای جنس خارجی می‌برند.
تصاویر| صحافخانه همدان
آفتاب‌‌نیوز :

بیشتر تولیدکنندگان داخلی ما برای کیفیت، مرغوبیت و ارزش کالا اهمیتی قائل نمی‌شوند و به همین علت مردم تمایل بیشتری به خرید اجناس خارجی با وجود گران‌تر بودن دارند. بیش از 190 واحد صنفی لوازم‌التحریر و 500 واحد صنفی دفتر و کتاب دارای مجوز در همدان در حال فعالیت هستند.

راسته «صحافخانه» یا کتاب فروشان همدان (بازار و مرکز خرید) در محله محدوده خیابان اکباتان همدان و خیابان باباطاهر، واقع شده است. این بازار یکی از دوازده بازار و مرکز خرید در محله محدوده خیابان اکباتان همدان است که هرساله با نزدیک شدن به اوایل ماه مهر رنگ رونق و رنگ بوی دیگری به خود میگیرد . این روزها نیز پس از دو سال یخ‌زدگی در بازار فروش این لوازم، شاهد رونق و گرمای صحاف‌خانه همدان هستیم که با شوق دانش‌آموزان برای خرید، پر از شلوغی و رونق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین